نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2398
-
الف
+

خاطرات کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» از همکاری با «علی انصاریان»

کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود از آرزوی برآورده نشده «علی انصاریان» نوشت.

به گزارش آی فیلم 2،«کاوه صباغ‌زاده» کارگردان فلم «رمانتیسـم عماد و طوبا» که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران اکران شد با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود از همکاری اش با  زنده یاد «علی انصاریان» بازیگر و فوتبالیست مشهور ایرانی نوشت.

کاوه صباغ‌زاده نوشت: «برای انتخاب بازیگر نقش پدر «طوبا» در «رُمانتیسم عماد و طوبا» با سه بازیگر مطرح و شناخته‌شده به ترتیب وارد مذاکره شدیم. این سه نفر برای گفتن یک «نه» ساده بیش از دو ماه وقت‌مان را گرفتند و دست‌آخر تصمیم گرفتم که این نقش را به «علی انصاریان» پیشنهاد کنم. یک روز ساعت سه بعدازظهر با او تماس گرفتم. بلافاصله گفت فلم‌نامه را برایم بفرست، سریع آن را می‌خوانم و ساعت شش به دفتر تولید می‌آیم. سه ساعت بعد که آمد با چنان دقتی فلم‌نامه را خوانده بود که تمام دیالوگ‌های پدر طوبا را حفظ شده بود.

قراردادش را سفید امضا کرد و برای تهیه‌ی کتابی که فلم‌نامه از آن اقتباس شده بود به خیابان انقلاب رفت. فردایش که برای تمرین به دفتر آمد طوری کتاب را خوانده بود که شیرازه‌اش از هم پاشیده بود. زیر جملات آن خط کشیده بود و در حاشیه‌ی کتاب یادداشت‌هایش را نوشته بود. ذوق و شوقی که برای ایفای این نقش داشت تا پایان کار همراهش بود و بیش‌تر از هر کسی ذوق تماشای فلمش را داشت؛ لذتی که یک ویروس برای همیشه آن را از او دریغ کرد.
علی‌جان...
امیدوارم که در جهان بعدی حالت بهتر از حال ما در این جهان باشد.
خداحافظ»

زنده یاد علی انصاریان  در فلم های «کلوپ همسران»، «حس خوب زندگی» و «پاداش سکوت» نقش آفرینی کرده و همچنین در سریال های «زیر آسمان شهر»، «چارخونه»، «خانه اجاره‌ای»، «نقطه چین»، «محکومین» و«کیمیا» حضور داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«علی انصاریان» آسمانی شد

مراسم خاکسپاری مرحوم «علی انصاریان»+تصاویر

سکانسی از نقش آفرینی «علی انصاریان» در سریال «سرزده»

گریم متفاوت «علی انصاریان» در «بانک‌زده‌ها»

«علی انصاریان» با نقشی متفاوت در سریال «سرزده»

سی و نهمین جشنواره «فیلم فجر ایران» از دریچه آی فیلم2

م ا 

نظر شما
ارسال نظر